در راستای تأمین آب شهرستان تفت؛

دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی فراسان

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در شهر شیراز با مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی فراسان مجری خط انتقال آب از دریای عمان به استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در شهر شیراز با مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی فراسان مجری خط انتقال آب از دریای عمان به استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان تفت تخصیص منابع آبی از خط انتقال آب از دریای عمان به استان فارس به مناطق هم‌جوار شهرستان تفت در راستای تأمین آب صنایع این شهرستان خواستار شد.

 لازم به ذکر است خط لوله انتقال آب از دریای عمان به استان فارس از مسیر شهرستان پارسیان استان هرمزگان آغاز و از جنوب شرق استان فارس از کنار شهرستان‌های سورمق و آباده استان فارس و شهرستان ابرکوه استان یزد عبور خواهد کرد.

 با موافقت مدیرعامل این شرکت بخشی از آب این خط انتقال به‌منظور توسعه صنایع در بخشی از شهرستان تفت تخصیص خواهد یافت و توسعه صنایع در شهرستان تفت نیازی به آب شرب مورداستفاده مردم نخواهد داشت.

 از ابتدای مسئولیت "علی دهقان نیری" در تفت تأمین آب شرب، بهداشت و صنعت در دستور کار قرار داشته و دیدارهای جداگانه‌ای در سطح ملی و استانی از جمله دیدار ماه گذشته وی با مدیرعامل شرکت تامین آب صفه اصفهان مجری خط لوله انتقال آب از از خلیج فارس و دریای عمان به استان اصفهان در زمینه تخصیص منابع آبی موردنیاز شهرستان تفت صورت گرفته است که با اجرایی شدن مصوبات این دیدارها بخشی از نیازهای آبی شهرستان تفت رفع خواهد شد.