هم‌زمان با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، هم‌زمان با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "علیرضا زارع" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و "احمد محمودی" رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده پاسداران شهید "محمد مسافری" و "محمدحسن فلاح تفتی" دیدار و گفت‌وگو کرد.

"محمد محامدی" در این دیدارها با تبریک میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: خانواده‌های شهدای والامقام حق زیادی بر گردن ملت رشید ایران دارند.

فرماندار تفت تداوم راه شهدای والامقام را بزرگ‌ترین قدرشناسی از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان عنوان کرد و گفت: راه راستین شهدای والامقام، راه سعادت و رستگاری است و تداوم این راه مقدس ایران اسلامی را به قله‌های عزت و افتخار می‌رساند.

محامدی با تجلیل از ایستادگی و فداکاری شهدا اظهار داشت: آرامش و امنیت پایدار کنونی کشور مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردانی الهی است که جان‌عزیز خویش را برای رضایت پروردگار و پاسداری از کیان اسلام و کشور فدا کردند.

پاسدار شهید "محمد مسافری" در عملیات پدافندی در تاریخ 10/04/66 و پاسدار شهید "محمدحسن فلاح تفتی" در عملیات کربلای 5‌ در تاریخ 05/11/65 به درجه رفیع شهادت رسیدند.