به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" فرماندار شهرستان به همراه "وحید فتوحی " شهردار، " مهدی اعرابی" عضو شورای شهر و " منصور سر استاد" مدیر توزيع برق شهرستان تفت با حضور در شرکت توزیع برق نیروی استان با "آرش نواب" سرپرست جدید این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار محمد محامدی فرماندار شهرستان تفت ضمن تبریک انتصاب نواب به‌عنوان سرپرست این شرکت از زحمات صحتی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر و تشکر نمود.

محامدی در ادامه اظهار داشت: شهرستان تفت با پراکندگی جمعیت و دارا بودن بیش از یک‌سوم روستاهای استان در خود و برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان و همچنین حضور گردشگران و مردم مرکز استان در این شهرستان در ایام تعطیل سال نیاز است با نگاه ویژه‌ای توسط مدیران استان دیده شود.

در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات روشنایی بلوار آیت اله خامنه‌ای تفت، مسیر خیابان ساحلی تفت حدفاصل پمپ‌بنزین داخل شهر تا میدان امام (ره)، تکمیل رینگ دهشیر و روشنایی شهرک‌های تازه تأسیس روستایی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قول مساعد جهت پیگیری و رفع مسائل و مشکلات مطرح‌شده در این جلسه را داد.