دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با فرماندار شهرستان تفت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این اداره کل با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با فرماندار این شهرستان دیدار و در مورد دو طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن بحث و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نادریان زاده" مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با همراهی "حجت‌الاسلام محمود دهقان نیری" مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این اداره کل با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با"محمد دهشیری" دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که "حمید ضیایی" معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و "عباسعلی فرح‌بخش" رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت نیز حضور داشتند و در مورد دو پروژه اقدام ملی و نهضت ملی مسکن بحث و تبادل‌نظر کردند.

"محمد دهشیری" در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های جهادی و انقلابی مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان خاطرنشان کرد: عملکرد مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان تفت نیز مطلوب است و "عباسعلی فرح‌بخش" رئیس این اداره به‌خوبی این مجموعه را مدیریت کرده است.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: یکی از دو وعده اصلی دولت سیزدهم به مردم ساخت مسکن و در اختیار قرار دادن آن به نسل جوان است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط این وعده دولت سیزدهم در شهرستان تفت محقق شود.

دهشیری ادامه داد: سعی شده با برگزاری جلسات شورای مسکن شهرستان مسائل اداری و تأمین زیرساخت‌های موردنیاز پروژه‌های مسکن در شهرستان رفع شود تا روند عملیات عمرانی این پروژه‌ها تسریع یابد.

مقام عالی دولت در شهرستان تصریح نمود: تأمین زمین برای شروع طرح نهضت ملی مسکن در دو شهر نیر و بخ باید هر چه سریع‌تر صورت گیرد تا در این دو شهر نیز عملیات اجرایی آن آغاز شود.

"علیرضا نادریان زاده" مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به همدلی بین مسئولان شهرستان تفت در راستای پیشرفت پروژه‌های مسکن در شهرستان تفت گفت: پروژه ساخت مسکن اقدام ملی در شهرستان بر طبق زمان‌بندی صورت گرفته در حال اجرا است و سفت‌کاری همه بلوک‌ها تا پایان تیرماه به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بیان داشت: نازک‌کاری این پروژه باید زودتر شروع می‌شد اما به دلیل عدم استقبال پیمانکاران برای شرکت در مناقصه؛ شروع نازک‌کاری بلوک‌ها با تأخیر روبر شده اما سعی خواهد شد با برنامه‌ریزی این تأخیر جبران شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته زیرساخت‌های موردنیاز پروژه اقدام ملی مسکن تأمین‌شده و با تجهیز کارگاه نازک‌کاری این پروژه در اسرع وقت آغاز خواهد شد.

نادریان زاده پیرامون شروع طرح نهضت ملی مسکن در شهر تفت نیز خاطرنشان کرد: در حال تنظیم قرارداد با مشاور برای تهیه طرح برای شروع ساخت این واحدها هستیم و این موضوع در آینده‌ی نزدیک عملیاتی خواهد شد.