به مناسبت هفته ملی کودک؛

دیدار مربیان و تعدادی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سرپرست فرمانداری تفت

مربیان و تعدادی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم زمان با هفته ملی کودک با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با سرپرست این فرمانداری دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،مربیان و تعدادی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم زمان با هفته ملی کودک با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با سرپرست این فرمانداری دیدار و گفت و گو کردند.

"سمیه فلاح" مسئول مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تفت به ارائه گزارش عملکرد یکساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مقام های کسب شده توسط اعضای این کانون پرداخت.

در ادامه تعدادی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفت به بیان مقام های کسب شده در مسابقات کشوری و استانی پرداختند.

بیان نیازهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفت و موضوعاتی از قبیل استفاده از المان های کودکانه در شهر دیگر موضوعاتی بود که اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آن اشاره کردند.

"علی دهقان نیری" نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تفت خواستار تداوم این برنامه ها و پیگیری برای استفاده بیشتر کودکان و نوجوانان از برنامه های این کانون شد.