دیدار مسئولان شهرستان تفت با مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با همراهی سرپرست فرمانداری تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در تهران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با همراهی سرپرست فرمانداری تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در تهران دیدار کرد.

تخصیص منابع اعتباری و تخصیص قیر برای اجرای زیر ساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن در سه شهر تفت ، نیر و بخ و تامین منابع مالی مورد نیاز راه و شهرسازی جهت ارائه خدمات مطلوب در پروژه های نهضت ملی مسکن اولین درخواست مسئولان شهرستان تفت از مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بود.

درخواست مجوز سهم ۱۰ درصدی شهرداری ها و صدور مجوز مولد سازی برای فروش اموال مازاد دولت و اجرای پروژه های نیمه تمام با این منابع مالی از دیگر درخواست های مسئولان شهرستان تفت از مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بود.

"ارسلان مالکی" از پیگیری و بررسی کارشناسی موارد مطرح شده در این نشست در راستای تحقق درخواست های مطرح شده توسط مسئولان شهرستان تفت قول مساعد داد و دستورات مقتضی را صادر نمود.