دیدار مسئولان شهرستان تفت با وزیر جهاد کشاورزی

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد،سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با وزیر جهاد کشاورزی دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "سید جلیل میرمحمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با همراهی "محمدجواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، "علی دهقان نیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با "محمدعلی نیکبخت" وزیر جهاد کشاورزی دیدار کرد.

تخصیص منابع اعتباری برای مرمت و لایروبی قنوات در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت، تخصیص منابع اعتباری در راستای مبارزه با آفات گیاهی از جمله آفت مگس مدیترانه‌ای، صدور مجوزهای جدید برای احداث مجتمع‌های دامداری و توسعه کشت‌های نوین از جمله درخواست‌های مسئولان شهرستان تفت از وزیر جهاد کشاورزی بود.

"محمدعلی نیکبخت" وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار قول مساعد به‌منظور تحقق درخواست‌های مسئولان شهرستان تفت داد و نامه‌ها و درخواست‌های مطرح شده در این دیدار را به کارشناسان ذی‌ربط در وزارت‌خانه برای پیگیری و بررسی کارشناسی ارجاع داد.