دیدار مسئولان شهرستان تفت با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و بخشدار مرکزی تفت با "سید عزت‌الله ضرغامی"وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و بخشدار مرکزی تفت با "سید عزت‌الله ضرغامی"وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که در محل وزارتخانه برگزار شد مسائل و مشکلات موجود در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی موردبررسی قرار گرفت.

درخواست تسهیلات برای یک واحد گردشگری در حال ساخت در شهرستان تفت برای تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه در آینده‌ی نزدیک و تخصیص منابع اعتباری برای بازسازی مجموعه تاریخی امام خمینی (ره) شهر تفت از موضوعاتی بود که مسئولان شهرستان تفت به آن اشاره کردند و پیگیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای تحقق آن را خواستار شدند.

پیگیری برای تأمین اعتبار برای بهسازی راه‌های روستاهای هدف گردشگری شهرستان تفت و همچنین تأمین اعتبار برای مرمت بناها و قلعه‌های تاریخی شهرستان تفت دیگر موضوع موردبحث این دیدار بود.

بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهرستان تفت دیگر دستور کار این دیدار بود.

" سید عزت‌الله ضرغامی" در این دیدار قول مساعد به‌منظور تحقق درخواست‌های مسئولان شهرستان تفت در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را داد.