دیدار معاون امور استان‌های صداوسیما با خانواده "شهید محمدحسین نبی زاده"

معاون امور استان‌های صداوسیما با همراهی فرماندار شهرستان تفت ، مدیرکل صداوسیما مرکز یزد ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده  "شهید محمدحسین نبی زاده" از شهدای روستای تاریخی اسلامیه از توابع بخش مرکزی تفت دیدار و از صبر و استقامت آن ها تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"حسن عابدینی" معاون امور استان‌های صداوسیما با همراهی "علی دهقان نیری" فرماندار شهرستان تفت ، "احسان کریمی میبدی" مدیرکل صداوسیما مرکز یزد ، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده  "شهید محمدحسین نبی زاده" از شهدای روستای تاریخی اسلامیه از توابع بخش مرکزی تفت دیدار و از صبر و استقامت آن ها تجلیل کرد.

"شهید محمدحسین نبي زاده" پانزدهم تير 1348، در تهران به دنيا آمد پدرش محمدتقي، مغازه دار بود و مادرش فاطمه نام داشت؛ دانش‌آموز سوم متوسطه در رشته برق بود که به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت؛ بيستم دي 1365، با سمت كمك تيربارچي در شلمچه بر اثر اصابت تركش به دست و پا، شهيد شد. مزار وي در گلزار شهداي روستاي اسلاميه از توابع بخش مرکزی شهرستان تفت واقع است.