فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه بررسی راه‌اندازی بازارچه فروش محصولات تولیدی این شهرستان اظهار داشت: در ایام پایانی هفته شاهد حضور جمعیت شناور و حضور گردشگران از نقاط مختلف استان در شهرستان تفت هستیم و باید از این پتانسیل حداکثر استفاده را ببریم.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: شهرستان تفت از ظرفیت خوبی در حوزه‌های کشاورزی و دام‌پروری برخوردار است و فروش مستقیم این محصولات به مردم در جشنواره‌های برگزارشده در نقاط شهری و روستایی با استقبال گردشگران روبرو شده است.
وی ادامه داد: باید با مکان‌یابی مناسب نقاطی برای فروش این محصولات در ورودی شهر تفت ایجاد و این محصولات باقیمت مناسب و بدون واسطه‌گری به مردم عرضه شود.
نوکار تصریح نمود: با توجه به طولانی بودن فرآیند واگذاری زمین و ساخت مکان دائمی، در اسرع وقت باید مکانی به‌صورت موقت در اختیار شرکت تعاونی‌های حوزه کشاورزی و دام‌پروری واگذار تا از فرصت تابستان روبرو برای فروش محصولات استفاده شود.
فرماندار تفت در ادامه افزود: برای سال آینده نیز از تجربه فروش محصولات تولیدی شهرستان در سال جاری برای مکان‌یابی و ایجاد غرفه‌های دائمی استفاده خواهد شد.