فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "علیرضا نوکار" در جلسه هم اندیشی با حضور نماینده های موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد که با حضورجمعی از مسئولان شهرستان تفت برگزار شد اظهار داشت: با توجه در پیش بودن ماه مبارک رمضان و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات ، همدلی و کمک های مومنانه در کشور برای نیازمندان و افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا ستاد همیاری اجتماعی در شهرستان تفت تشکیل شد.
فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: در این راستا نیاز است با همکاری دستگاه های ذی ربط و موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد و سایر گروه های خیری در سطح شهرستان نیازمندان واقعی در سطح شهرستان شناسایی شود.
وی بیان داشت: مشاغل افرادی در راستای شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده است و شناسایی این افراد و کمک های خیری آن ها نیز باید در دستور کار ستاد همیاری اجتماعی شهرستان تفت قرار گیرد.
نوکار ادامه داد: همچنین لازم است از پتانسیل خیری شهرستان برای کمک به نیازمندان واقعی استفاده شود و در این زمینه نیز همکاری گروه های خیری ، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد نیاز است.
فرماندار تفت تصریح نمود: در این طرح بزرگ خیری اولویت تمام سعی همه دستگاه ها و موسسات خیریه حفظ کرامت انسانی افراد خواهد بود.
در ادامه این جلسه نماینده های موسسات خیری ، کانون های سلامت محله و گروه های خیری شهرستان ، معاونین فرمانداری ، بخشداران و  هم چنین  مسئولان دستگاه های ذی ربط به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون اجرای هر چه بهتر طرح همیاری اجتماعی در سطح شهرستان تفت پرداختند و مقرر شد جلسات این کارگروه به صورت منظم برگزار تا تدابیر لازم برای اجرایی شدن آن اتخاذ شود.