هم‌زمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان تفت نواخته شد

هم‌زمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور امام‌جمعه تفت، سرپرست فرمانداری تفت و جمعی از مسئولان شهرستان زنگ انقلاب در مدرسه امام جعفر صادق (ع) تفت نواخته و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مراسم به‌طور مستقیم از شبکه شاد برای دانش آموزان پخش شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران باعث عزت مردم و نجات از ذلت شد و اکنون پس از گذراندن 43 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران، عزت، شوکت و توانمندی در فناوری‌های مختلف را دارا است.

حجت‌الاسلام گلوردی گفت: قبل از انقلاب مستشاران خارجی در کشور جولان می‌دادند و جان و مال و ناموس مردم در امان نبود و مردم مجبور به تحمل ظلم بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ آمریکا مجبور به خروج از کشور شد و بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان متدین انقلابی اسنادی از جنایات و نقشه‌هایی که علیه ملت و کشور کشیده بودند پیدا شد و نقشه‌های شوم آمریکا برملا شد.

امام‌جمعه تفت خاطرنشان کرد: امروز بعد از 43 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به یمن حکومت دینی و خدایی پیشرفت‌های عظیمی در کشور رخ‌داده است و نمونه آن پیشرفت در عرصه موشکی است که حتی دشمنان کشور از آن حساب می‌برند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت گفت: با پیشرفت کشور در عرصه‌های دفاعی هیچ‌یک از قدرت‌های جهانی جرئت نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارند و کشور در امنیت کامل قرار دارد و دشمن می‌داند باید در مقابل عظمت کشور عزیزمان سر تعظیم فرود آورد.

وی ادامه داد: در چند هفته اخیر شاهد هستیم دولت‌مردان آمریکایی به دلیل قدرت و عظمت کشور التماس مذاکره رودررو با مسئولان کشورمان را کرده‌اند و این ناشی از قدرت نظامی کشور است و خود مسئولان دولت آمریکا به شکست سیاست‌های خود علیه کشور اعتراف کرده‌اند.

حجت‌الاسلام گلوردی تصریح نمود: ما مذاکرات را به نفع خود نمی‌دانیم چون در مسئله هسته‌ای به فناوری غنی‌سازی 60 درصدی دست پیداکرده‌ایم و نقشه‌های دشمنان با برنامه‌ریزی نقش بر آب‌شده است و در تقاضای این مذاکره رودررو نیز نقشه‌ای نهفته است و مسئولان کشور به‌خوبی از آن آگاه هستند.

امام‌جمعه تفت گفت: یکی از نقشه دشمنان از موضوع مطرح کردن مذاکرات این است که به عناصر جبهه مقاومت در سراسر جهان که پرچم‌دار آنان ایران است نشان دهد که ایران را به‌پای میز مذاکره نشانده و به عقب‌نشینی از اهدافش وادار شده است.

حجت‌الاسلام گلوردی گفت: مسئولان کشور مذاکره‌ای که منافع ملت در آن نباشد را انجام نمی‌دهند و مذاکره‌ای که در حال حاضر در جریان است مذاکره عزتمندانه است و با جریان عهدشکن که از برجام خارج‌شده و از خروج خود نیز عذرخواهی نکرده است مذاکره نخواهیم کرد.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: در کشور مسائل و مشکلات اقتصادی وجود دارد که بخشی از آن به تحریم‌ها ربط دارد ولی بیشتر آن ناشی از سوء مدیریت‌های گذشته است و امیدواریم با هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با تلاش‌های مسئولان و بصیرت ملت ایران از مشکلات اقتصادی نیز سربلند بیرون بیاییم.

 "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت نیز در این مراسم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امروز به دست مردم رسیده است آرزوی تمامی انبیا و اولیا و ائمه معصومین است که هدف آن‌ها برپایی حکومت اسلامی بوده است که به فضل خداوند و در ایران محقق شده است.

سرپرست فرمانداری تفت گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با دست‌خالی آغاز شد و روزبه‌روز به قدرت این کشور افزوده شد و امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی اگر از دوران اقتدار تاریخی کشورمان بیشتر نباشد کمتر نیست و این اقتدار در دل‌وجان و فکر و اندیشه ملت ایران است.

دهشیری ادامه داد: اقتدار کشور عزیزمان به‌اندازه‌ای است که زمانی که سردمداران آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای براندازی بودند و زمانی برای پایان جمهوری اسلامی ایران معین کرده بودند، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بیانیه گام دوم انقلاب را صادر نمودند و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد و امیدواریم این گام زمینه‌ساز ظهور شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت گفت: نسل آینده وظیفه سنگینی بر عهده دارد چون در بستر اسلام و انقلاب رشد کرده است و امیدواریم روند رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست دانش آموزان و آینده‌سازان کشور ادامه پیدا کند.