با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین ؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان تفت به صدا درآمد

مراسم آغاز سال تحصیلی شهرستان تفت هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با حضور امام‌جمعه تفت، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین دستگاه ها و ادارات در دبیرستان دخترانه کوکبیه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، مراسم آغاز سال تحصیلی شهرستان تفت هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با حضور "حجت الاسلام علی محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت، "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، "حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین دستگاه ها و ادارات در دبیرستان دخترانه کوکبیه تفت برگزار شد.

حجت الاسلام گلوردی امام جمعه شهر تفت در آیین آغاز سال تحصیلی و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس به اهمیت اجرای طرح سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و خواستار اجرای این طرح در آموزش وپرورش و مدارس شهرستان تفت شد.

امام جمعه تفت خواستار تبیین ارزش های دفاع مقدس در مدارس برای نسل نوجوان و جوان شد و به بیان روایتی از تاثیر فضای دفاع مقدس بر روی ذهن و باور نسل نوجوان و جوان جامعه پرداخت.

وی به برنامه ریزی دشمنان برای استفاده ابزاری از زنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و از دانش آموزان دختر درخواست کرد با تقویت بعد معنوی خود و رعایت اصول دینی و حجاب نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.