ستاد خدمات سفر شهرستان تفت تشکیل جلسه داد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان تفت در راستای برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام تعطیل پیش رو به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود در ایام تعطیل پیش رو با حجم گسترده مسافر و گردشگر به‌ویژه در مناطق ییلاقی شهرستان روبرو باشیم و ضروری است دستگاه‌های خدمات رسان وامدادی اقدامات لازم را پیش‌بینی و اجرایی نمایند.

فرماندار شهرستان تفت افزود: با توجه به افزایش عبور و مرور وسایل نقلیه در مسیرهای مواصلاتی شهرستان پلیس‌راه و پلیس راهور شهرستان تدابیر لازم برای مسائل ترافیکی را اتخاذ نمایند.

دهشیری خواستار افزایش نظارت بر بازار در ایام پیش رو شد و گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط برنامه‌ریزی لازم برای نظارت بر بازار در ایام پیش رو را در دستور کار قرار دهند و بازار به‌خوبی رصد تا نقایص و مشکلات احتمالی در اسرع وقت رفع شود.

تأمین آب شرب و بهداشت و آرد موردنیاز نانوایی‌ها توصیه بعدی فرماندار تفت در این جلسه بود که وی دراین‌باره گفت: با توجه به حجم زیاد گردشگر در شهرستان اداره آب و فاضلاب شهرستان در راستای افزایش سرویس‌دهی آب‌رسانی سیار اقدامات لازم را انجام دهد و اداره جهاد کشاورزی وضعیت آرد نانوایی‌ها را رصد تا در صورت کمبود آرد درخواست آرد فوق‌العاده از مرکز استان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان تفت به حضور دوندگان جاده ولایت در ایام پیش رو در این شهرستان اشاره و بیان داشت: شهرستان تفت در روز 15 خردادماه میزبان دوندگان جاده ولایت است که هماهنگی لازم برای استقبال از این دوندگان توسط تعدادی از دهیاری‌ها و دستگاه‌های امدادی صورت گرفته است.