همزمان با هفته دولت؛

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ فاز دوم عملیات گازرسانی به دهستان شیرکوه شامل احداث شبکه داخلی گاز در روستاهای ده بالا و طزرجان هم زمان با هفته دولت با حضور"کمال دهقانی" فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبددر مجلس شورای اسلامی، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، "علی اکبر میدانشاهی" مدیرعامل شرکت گاز استان، "محمود زارع رشکوئیه" و "محمدرضا عارفی" مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی امور عمرانی و حمل‌ونقل استانداری، دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم در روستای طزرجان شهرستان تفت آغاز شد.

"کمال دهقانی فیروزآبادی" در آیین شروع عملیات گازرسانی داخلی به دهستان شیرکوه اظهار داشت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی استان است که امروز شاهد آغاز عملیات شبکه داخلی آن در روستاهای ده بالا و طزرجان هستیم.

نماینده مردم تفت و میبد خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته با مدیران شرکت ملی گاز و ارائه دلایل منطقی، مجوز اجرای عملیات عمرانی این پروژه صادر شد و با پیگیری مدیران سابق شهرستان و شرکت گاز استان و شهرستان شاهد پیشرفت این پروژه هستیم.

"محسن صادقیان" در ادامه این مراسم گفت: پروژه گازرسانی به دهستان شیرکوه تفت و دهستان میانکوه مهریز یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی در حال حاضر استان یزد است و با توجه به شرایط کوهستانی منطقه با همکاری شرکت گاز و پیمانکار پروژه، پیشرفت خوبی در انجام آن مشاهده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد خاطر نشان کرد: لازم است بخشدار مرکزی و دهیاران مناطق ده بالا و طزرجان نهایت همکاری را با شرکت گاز و پیمانکار پروژه داشته باشند و از مردم شریف این مناطق نیز خواستار همکاری با پیمانکار به منظور انجام شبکه داخلی گاز رسانی هستیم.

لازم به ذکر است فاز دوم پروژه گاز رسانی به دهستان شیرکوه با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیارد ریال و با شبکه ای به طول ۲۲۰ کیلومتر آغاز و این شبکه قابلیت واگذاری 5500 انشعاب خانگی و تجاری را دارد.

پیش بینی می شود با توجه به کوهستانی بودن منطقه مدت زمان اجرای آن بین 18 تا 24 ماه به طول بکشد.