با ریاست فرماندار؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه شورای آرد و نان این شهرستان گفت: کیفیت نان ازآنجاکه با سلامت مردم سروکار دارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید بازرسان دستگاه‌های عضو این شورا به‌صورت مستمر از نانوائی‌های سطح شهرستان بازدید به عمل‌آورده و در جریان نحوه پخت نان و کیفیت آن نظارت کامل داشته باشند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: نظارت دقیق و کارشناسانه بر نانوایی‌ها، نظارت دقیق بر نحوه تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز منطقه و نحوه کارکرد نانوایی‌ها و اجرای دقیق دستورالعمل و بخشنامه‌های مربوطه درباره تخصیص سهمیه آرد در دستور کار شورای کارگروه آرد و نان قرار گیرد.

وی ادامه داد: ادارات ذی‌ربط برای افزایش کیفیت نان و تأمین به‌موقع آرد نانوایی‌ها و جلوگیری از ایجاد اختلال در امر توزیع آرد و پخت نان و برخورد با متخلفان باید اهتمام جدی صورت گیرد.

نوکار بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌منظور تأمین نان موردنیاز مردم مقرر شد سه واحد نانوایی در سطح شهر تفت با افزایش ساعت پخت، نان مورد نیاز مردم را تا ساعت بیست‌ویک شب عرضه نمایند که اسامی این نانوایی‌ها از طریق دبیرخانه کارگروه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار تفت خواستار نظارت بر ارائه نان باقیمت مصوب کارگروه در سطح نانوایی‌های شهرستان شد و اظهار داشت: افزایش قیمت نان در سطح شهرستان پذیرفتنی نیست و نانوایی‌ها موظف هستند نان را بر اساس قیمت مصوب کارگروه شورای آرد و نان به متقاضیان عرضه نمایند و در صورت تخلف با نانوایی‌ها متخلف برخورد جدی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.