به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "سعید پرویزی" ایام سوگواری شهادت ابا عبدالحسین ویاران باوفایش را تسلیت گفت و افزود: جهت ایجاد فضای بانشاط در مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید باید از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت در این جلسه بیان کرد: روزهای آغازین مدرسه از جهات مختلف دارای اهمیت است. ایجاد نگرش‌های مثبت و پویا در دانش آموزان، تقویت انگیزه تلاش و تحصیل، کاهش دغدغه، اضطراب و تردید و زدودن هرگونه آثار بدبینی نسبت به درس و مدرسه و کلاس و معلم و سرانجام آشنایی باشخصیت و دیدگاه‌های دانش آموزان می‌تواند در روزهای اول مدرسه صورت پذیرد و تمام دستگاه‌های اجرایی باید به این مهم اهتمام ورزند.

پرویزی تصریح نمود: جهت بهبود فضاهای آموزشی و بالا بردن کیفیت تحصیلی دانش آموزان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و از همه‌ی دستگاه‌ها وادارات شهرستان خواست؛ در آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با آموزش‌وپرورش همکاری نمایند.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه کارکنان و مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان در جهت ساماندهی نیروی انسانی در سال جدید تحصیلی پیش رو، بر استفاده بیشتر از جوانان تحصیل‌کرده و بومی این شهرستان در امر تدریس تأکید نمود و از به‌کارگیری تعدادی از آنان به‌صورت حمایتی، استقبال نمود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت همچنین بر برنامه‌ریزی دقیق مسئولین برای تعمیق بخشیدن به ساختارهای فکری، فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان تأکید نمود و مسابقات کتاب‌خوانی و استفاده از کتاب‌ها و آثار مشاهیر و نویسندگانی مطرح در عرصه‌های علمی، مذهبی و اجتماعی را یکی از ابزارهای این امر برشمرد.