رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت:

صیانت از آرای مردم اصلی‌ترین وظیفه بازرسان انتخابات است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت در نشست آموزشی بازرسین و اعضای شعب اخذ رأی گفت: بر اساس قانون، بازرسی از روند انتخابات باهدف صیانت از آرای مردم که حق‌الناس است، در دستور کار قرار دارد و روند بازرسی باید به‌گونه‌ای باشد که هیئت‌های اجرایی، کار خود را در بستر قانون انجام دهند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت؛ "علی احمدیان" رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت در نشست آموزشی بازرسین و اعضای شعب اخذ رأی گفت:رعایت حق‌الناس، قانونمندی، امانت‌داری و بی‌طرفی کامل در انتخابات از اصول هیئت بازرسی بوده و اعضا و عوامل بازرسی در کنار سایر عوامل انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در فضایی امن در سطح شهرستان به کار خواهند بست.

وی ادامه داد: فعالیت‌های خلاف قانون در انتخابات از جانب هر کس باشد تخلف است و قانون‌گذار برای این تخطی، مجازات پیش‌بینی کرده است، بنابراین هیئت‌های بازرسی باید در این زمینه با دقت عمل کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت تصریح نمود: سلامت و امنیت انتخابات سبب افزایش اعتماد و اطمینان مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود که باید به همین جهت همه تلاش و کوشش مجریان مقوله انتخابات به‌دوراز هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و جانب‌دارانه، برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رقابتی با مشارکت بی‌نظیر ملت در روز 11 اسفندماه سال جاری باشد.

احمدیان ادامه داد: اعضای هیئت بازرسی تلاش خواهند کرد با تعامل و همراهي با ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرايي و نظارت در چارچوب قوانين و مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغي هیئت مرکزي بازرسي انتخابات و هیئت بازرسي انتخابات استان بستر و زمينه برگزاري انتخاباتي پرشور و گسترده‌ای را سطح شهرستان بدون جانب‌داری از كانديداي خاصي فراهم نماييم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، بازرسی از روند انتخابات باهدف صیانت از آرای مردم که حق‌الناس است، در دستور کار قرار دارد و روند بازرسی باید به‌گونه‌ای باشد که هیئت‌های اجرایی، کار خود را در بستر قانون انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تفت بیان داشت: هیچ‌یک از بازرسان حق جانب‌داری از نامزد و یا گروه خاصی از افراد در طول روند انتخابات را نداشته و همه بازرسان و سربازرسان برای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم تلاش خواهند کرد.

 وی با تأکید بر تلاش همگانی برای مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: همه مجریان امر انتخابات باید کمک کنند تا انتخاباتی سالم، آرام و قانونمند با حضور گسترده مردم برگزار شود.