به مناسبت روز ملی درختکاری و با حضور فرماندار؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ هم‌زمان با روز ملی درخت‌کاری "علیرضا نوکار" فرماندار، "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان اقدام به غرس نهال در محوطه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت نمودند.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به‌پاس خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کاردرمانی شهرستان اعم از پزشکان، پرستاران و سایر فعالین حوزه بهداشت و درمان شهرستان تفت در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان به مناسبت روز ملی درختکاری برای عرض تشکر و قدردانی از زحمات فعالان حوزه بهداشت و درمان مراسم روز ملی درختکاری در محوطه شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: امیدواریم به یمن این حرکت ملی و مبارک در آینده‌ای نزدیک شاهد از بین رفتن این ویروس در کل کشور باشیم.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه با اشاره به اهمیت درختکاری در این شهرستان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت آحاد مردم شهرستان، شاهد حفظ منابع آب‌وخاک و توسعه روزافزون فضای سبز با مدیریت بهینه و اصولی در جهت احیا و حراست از منابع ارزشمند میراث آیندگان باشیم.

نوکار در پایان اظهار داشت: شهرستان تفت در کشور با عنوان باغشهر شناخته می‌شود و امید است همشهریان عزیز با کشت نهال در حفظ باغشهری این شهرستان تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.