به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت " محمد محامدی در این بازدید گفت : با توجه به کم‌آبی و بحران آب در شهرستان تفت امسال حدود 235 روستا با تانکر آب‌رسانی می‌شود به همین دلیل همه‌ی امکانات باید در اختیار اداره آبفارشهرستان قرار گیرد تا آب‌رسانی به شکل مطلوبی صورت پذیرد و مردم با مشکلات بیشتری روبرو نشوند و آب مردم روستاهای شهرستان تأمین شود.

وی در ادامه افزود: در این مقطع سال اولویت مهم بخشداران، دهیاران و آبفار شهرستان آب‌رسانی به روستاها است و با رایزنی با مدیرکل ستاد بحران استان قرار شد دو تانکر دیگر در اختیار آبفار قرار گیرد تا آب‌رسانی سیار سرعت بیشتری به خود گیرد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته همه‌ی دستگاه‌هایی که امکاناتی در جهت آب‌رسانی به روستاها دارند امکانات خود را در اختیار اداره آبفار شهرستان قرار دهند تا این مشکل حل گردد.

محامدی خواستار صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب در شهرستان شد و افزود: با افزايش دماي هوا شاهد افزايش مصرف و كاهش توليد منابع آبي از چشمه‌ها و چاه‌ها هستیم .اميدواريم با مديريت مصرف آب و صرفه‌جویی از سوي همشهريان عزيز شاهد گذر از اين  بحران خشک‌سالی  و کم‌آبی باشيم.