به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمد محامدی"  در این نشست که با حضور مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد برگزار شد گفت: ما باید از روستاهای هدف گردشگری که در شهرستان وجود دارند و مانند نگینی در این دیار کویری می درخشند به بهترین نحو و بخصوص در این ایام نوروز که در پیش داریم برای توسعه گردشگری شهرستان استفاده کنیم .

وی افزود : برخورداري از روستاهاي متعدد و آثار طبيعي، تاريخي و ديدني بسيار، راه را براي توسعه شهرستان تفت در بخش گردشگري فراهم نموده است. روستا مظهر صميميت، پاكي و صداقت و فرهنگ روستايي مشمول سخت‌کوشی، قناعت‌پیشگی، تدين و ساده زيستي است و اين صفات ارزشمند و متعالي به‌روشنی در ميان جامعه نجيب و عزيز روستايي كشور مبرهن و مشهود است.

فرماندار تفت گفت: خوشبختانه با تدابير شايسته و توجه مناسب دولت تدبير و اميد به تأمین زیرساخت‌های لازم در مناطق روستايي، اين نواحي می‌توانند با حفظ اقليم و محیط‌زیست خود، به‌عنوان قلب تپنده توليد و پيشگام در عرصه‌های خودكفايي و خوداتكايي در كشور مبدل شده و همچون گذشته در اعتلاي ميهن عزيز اسلامي نقشي بی‌بدیل را بر عهده گيرند.

محامدی افزود: عدم نظارت مسئولین و دهیاران باعث زمین خواری و از دست رفتن منابع توسعه روستا شده است که حتما باید به طور جدی تری به این مهم بپردازند.  

وی در پایان گفت:از اوایل سال جاری تابه‌حال بیش از  7.4 میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به‌حساب دهیاری‌های کل شهرستان واریزشده است.