به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد محامدی" ضمن گرامی داشت روز جهانی پست و تبریک به ریاست و کارکنان این مجموعه عنوان کرد: اداره پست یکی از قدیمی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد ارتباطی در کشور بشمار می‌آید که در توسعه خدمات عمومی نقش بسزایی دارد و این امر فقط با تلاش‌های شبانه‌روزی کارمندان اداره پست صورت می‌گیرد ویکی از اهداف گرامی داشت ((روز جهانی پست)) گسترش آگاهی جامعه از نقش بی‌بدیل این نهاد خدمتگزار در زندگی روزمره آنان و سهم آن در توسعه اقتصادی و اجتماعی ملل هست که خوشبختانه در کشور ما به همت برنامه‌ریزی دقیق مدیران فرهنگ استفاده درست از امکانات پستی در خانواده‌ها تأثیر به سزایی داشته است.

وی با اشاره به خدمات پست در جامعه اذعان داشت: پست از دیرباز به‌عنوان یک‌راه ارتباطی در انتقال و تجارت بوده و در این راستا نقش بسزایی را در توسعه و تحولات کشور داشته است.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: با توسعه خدمات پست، دیگر نیازی نیست تا هر فردی برای یک کار مجبور باشد مسیری طولانی را طی کند و از این بابت، پست در توسعه کشور و کاهش هزینه‌های جامعه نقشی مؤثر ایفا می‌کند.

مردم به‌واسطه امانت‌داری و حفاظت از مرسولات مختلف و انجام درست و سریع برخی خدمات، به پست اعتماد بالایی دارند و این اعتماد، مهم‌ترین سرمایه پست به‌حساب می‌آید.

فرماندار تفت در این دیدار ضمن گفتگو با مدیر و کارکنان پست شهرستان تفت از نزدیک در جریان نیازها و مسائل این مجموعه قرار گرفت و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات این عزیزان قدردانی نمود.