به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت "محمد محامدی "ضمن اشاره به حمایت دولت تدبیر و امید از تولیدکنندگان و توسعه و تقویت اشتغال‌زائی پایدار اظهار داشت : مهم‌ترین اولویت دولت دوازدهم در شهرستان ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی " است و بر اساس پیگیری‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در طی بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای مختلف نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در این حوزه کاملاً مشهود می‌باشد.

وی بابیان اینکه در این بازدیدها مشکلات صنایع و تولیدکنندگان به‌دقت بررسی می‌شود افزود: در این بازدیدها علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول در شهرستان تفت بابیان اینکه باید موانع تولید در هر یک از بخش‌ها موردبررسی قرار گیرد تصریح کرد : باید با توجه به بحث اشتغال‌زایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنیم.

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان تفت گفت: دولت و همه مدیران اجرایی برای تقویت بخش تولید و صنعت تمام توان و امکانات خود را بسیج کرده‌اند.امروز همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای کمک و پشتیبانی از بخش تولید و اشتغال باید پای‌کار باشند.