به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت " محمد محامدی" به اهمیت شورای شهرستان اشاره کرد و افزود : در دیدگاه دولت تدبیر و امید شوراهای شهر و روستا و بویژه شورای شهرستان جایگاه خاصی دارند و همکاری و تعامل تمامی شوراهای اسلامی شهرستان در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان لازم وضروری می باشد .
فرماندار با اشاره به خدمت‌رسانی به روستاها در این دولت افزود: یکی از سیاست‌های مهم دولت تدبیر و امید حمایت از روستا و روستایی است و نمونه بارز این حمایت ، بحث اختصاص مالیات ارزش‌افزوده به روستاها می‌باشد . در سال گذشته حدود10 میلیارد تومان از 13 میلیارد تومان درآمد مالیات ارزش افزوده شهرستان به روستاها اختصاص یافت.
وی در ادامه افزود: برای حل مشکل اشتغال روستایی دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی خوبی انجام داده است و با اختصاص وام‌های کم‌بهره گام بلندی در جهت رفع این مشکل برداشته است، کارگروه اشتغال شهرستان نیز با بازدید از طرح‌های اشتغال روستایی به دنبال این است که روند اعطای وام در شهرستان سریع تر و متقاضیان جهت دریافت وام به بانک های عامل معرفی شوند.
محامدی به تحقق وعده‌های دولت در شهرستان اظهار امیدواری نمود و گفت: امیدوارم دولت دوازدهم با تمام مشکلاتی که با آن روبرو است بتواند به وعده‌های خود جامه‌ی عمل بپوشاند و بنده نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این وعده‌ها در شهرستان به کارخواهم بست.
در پایان این جلسه بهارستان رئیس شورای شهرستان به گزارشی از عملکرد این شورا از ابتدای تشکیل پرداخت و سایر اعضا نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مسائلی مانند اهمیت شورای شهرستان، مسئله حوزه انتخابیه و... را مطرح نمودند.