به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت و به نقل از اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، آيين تجليل از كتابداران و کتاب‌خوانان برتر و خادمان عرصه كتاب و کتاب‌خوانی استان يزد با حضور "محمدعلی طالبي" سرپرست استانداري يزد در كتابخانه دكتر جوادي برگزار شد.

سرپرست استانداري يزد با تبريك درخشش تلاشگران عرصه كتاب و کتاب‌خوانی استان در سطح ملي و دريافت جوایز ارزنده در اين زمينه گفت:قرار گرفتن نهاد کتابخانه‌های عمومي استان در رديف برترین‌های ملي با ارزيابي در بخش‌های مختلف نشانگر مديريت تعاملي و فعاليت صميمانه در اين مجموعه است.

" محمدعلي طالبي"افزود: اگر اين نگاه تعاملي و دوستانه براي ترويج کتاب‌خوانی به ساير بخش‌های جامعه انتقال داده شود و دستگاه‌های متولي نيز با وظیفه‌شناسی نسبت به اين امر مهم ورود پيدا كنند كتاب می‌تواند به بخش مهمي از زندگي تک‌تک افراد جامعه تبديل شود.

طالبي ضمن قدرداني از تلاش‌های صورت گرفته در اين زمينه خاطرنشان كرد: ترويج فرهنگ کتاب‌خوانی در چشم‌انداز اجتماعي استان موردتوجه قرار دارد و می‌توان  با تکیه‌بر سابقه درخشان، ظرفیت‌های متنوع و مأموریت امروز يزد در گسترش ارزش‌های فرهنگي، انقلابي و ديني شاهد رشد روزافزون فرهنگ كتاب و کتاب‌خوانی در استان يزد هستیم.
در پايان اين مراسم با اهدا لوح سپاس تلاش كتابداران، کتاب‌خوانان و خادمان عرصه كتاب و کتاب‌خوانی استان يزد مورد قدرداني قرار گرفت.

در مراسم تقدیر از برترین‌های حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در استان یزد از "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت به‌عنوان فرماندار برتر استان در حوزه انجمن کتابخانه‌های عمومی تقدیر شد.

همچنین از "هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت به‌عنوان رئیس برتر استان در حوزه انجمن کتابخانه‌های عمومی و "ابوالقاسم دشت آبادی" مسئول کتابخانه دیدار تفت به‌عنوان مسئول برتر کتابخانه‌های عمومی استان و "الهه ملااسماعیلی" از کتابخانه ثامن‌الحجج روستای دهشیر شهرستان تفت به‌عنوان کتاب‌خوان برتر در سطح استان تقدیر شد.