به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت " محمدمحامدی"در نشست تجلیل از ورزشکاران شهرستان تفت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه بزرگ و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: یکی از ویژگی‌های ورزش در برگرفتن سنین و اقشار مختلف جامعه است و این ویژگی ورزش در شهرستان تفت چشم‌نواز است.

وی در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خوب ورزشی که در شهرستان وجود دارد افق‌های روشنی پیش روی ورزش شهرستان هست.

فرماندارشهرستان تفت حمایت دولت از ورزش را مؤثر دانست و گفت: نگاه دولت به ورزش مؤثر است و باید نگاه حمایتی داشته باشد ولی اگر بخواهیم ورزش را دولتی کنیم موفق نخواهیم بود و ورزش دولتی محکوم‌به شکست خواهد بود.

فرماندار شهرستان تفت بابیان اینکه همه هیئت‌های ورزشی شهرستان تفت زمینه و ظرفیت‌های خوبی دارند، ادامه داد: نیاز است برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تری صورت گیرد و با استفاده از تمام ظرفیت ورزشی شهرستان پیشرفت قابل‌توجهی را شاهد باشیم.

عالی‌ترین مقام دولت تدبیر و امید در شهرستان تفت نقش استعدادیابی و تربیت از سنین پایه را مهم خواند و از دست‌اندرکاران ورزش خواستار همکاری هیئت‌های ورزشی با دبیران ورزش مدارس شد و افزود: امید است با همکاری هیئت‌های ورزشی با دبیران ورزش مدارس استعدادیابی از سنین کودکی اتفاق بیافتد و باعث رشد ورزش شهرستان گردد.

در پایان این نشست از افتخارآفرینان ورزشی در رشته‌های ورزش همگانی، ورزش زورخانه‌ای و فوتسال و هیئت‌های ورزشی موفق شهرستان تجلیل شد.