به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان تفت، "محمد محامدی" در این جلسه روحانیون را حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: روحانیون می‌توانند مطالب و نقطه نظرات مردم را به مسئولان انتقال دهند ومتقابلا دستاوردها و مشکلات دولت را برای مردم بیان نمایند.

محامدی مدیریت آب‌رسانی سیار به روستاهای شهرستان را در زمره‌ی اولویت‌های مهم خود در این مدت دانست و گفت: در این مدت تلاش شد با برگزاری جلسات هفتگی با بخشداران و مدیر آبفار شهرستان آب‌رسانی به 235 روستای شهرستان به‌خوبی انجام شود و در هنگام بروز مشکل با اتخاذ تصمیم‌های به‌موقع و لازم تا حدودی این بحران مدیریت شود.

وی در ادامه افزود: امید است با اتمام طرح‌های آب‌رسانی روستایی تا سال آینده بخشی از مشکلات آب‌رسانی روستایی برطرف گردد.

محامدی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات فرمانداری شهرستان در سال 97 اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاح محدوده شهر نیر، الحاق 25 هکتار به محدوده شهر تفت، شروع عملیات گازرسانی به دهستان شیرکوه، شروع مجدد گازرسانی به دهستان دهشیر بعد از ده ماه توقف، شروع عملیات تقاطع غیر هم‌سطح ورودی شهر تفت، پیگیری پروژه بلوار آیت‌الله خامنه‌ای تفت و تکمیل سالن‌های ورزشی شهرستان از مهم‌ترین اقدامات فرمانداری در این مدت بوده است.

فرماندار شهرستان تفت خواستار همدلی و همفکری با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در این برهه حساس شد و گفت: باید بیش‌ازپیش با همدلی، همفکری و همکاری در حل مشکلات کنار یکدیگر باشیم.

وی در ادامه افزود: باید برای حل مشکلات گام‌های استوار و بلندی برداریم، زیرا اختلافات سیاسی و جدا دانستن دولت از نظام مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد و کشور را در این مقطع حساس دچار مشکلات اساسی خواهد کرد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان خواستار همکاری روحانیون در کاهش التهاب بازار شد و بیان داشت: روحانیون با سخنرانی و روشنگری‌های خود التهابات موجود در بازار کاهش دهند و در این شرایط حساس چون گذشته مسئولان کشور را یاری کنند.

محامدی در ادامه افزود: روحانیون شهرستان تفت با تبیین شرایط حساس جامعه در مجالس مذهبی خود، بابیان دستاوردهای دولت، امید را در مردم زنده نگه‌دارند.

در ادامه این جلسه، روحانیون شهرستان به بیان مشکلات شهرستان و دیدگاه‌های خود پرداختند.