به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، متن پیام "علیرضا نوکار" فرماندار این شهرستان بدین شرح است:

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بافرمان تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. سپاه پاسداران به‌عنوان نماد اراده انقلابی کشور، با دشمن‌شناسی و بصیرت در شناخت جایگاه والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره حافظ جان و مال و ناموس وطن و ملت شریف ایران اسلامی بوده و دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، دست زیاده خواهان و متعرضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع خواهد کرد.

 افزایش توان بازدارندگیِ دفاعی و نظامی کشور که بخش مهمی از آن مرهون مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه شهید جبهه جهانی مقاومت، سردارِ سپهبد، شهید «حاج قاسم سلیمانی» و نیروهای مسلح است، موجب افزایش اقتدار ملی و امنیت عمومی و پشتوانه‌ای عظیم برای کشور محسوب می‌شود.

سپاه پاسداران همراه و هم گام با نیروهای نظامی، بسیجی و مردمی، در کنار دولت و مردم درروند توسعه شهرستان تفت و حل مشکلات مردم و در حوادث غیرمترقبه درخشان ظاهرشده که نمونه آن اقدامات و تلاش‌های وافر این سبزپوشان مکتبی در راستای مبارزه و پیشگیری از کرونا در دو ماه اخیر بوده است.

این‌جانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره معمار كبير و بنیان‌گذار انقلاب اسلامي ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر، دوم ارديبهشت‌ماه، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به همه سبز پوشان پرافتخار و حماسه‌ساز ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت و ملت مسلمان ايران تبريك و تهنيت عرض نموده، اميد است در سايه اتکای به قدرت لايزال الهي و تحت زعامت مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) اين نيروي مكتبي و مردمي بیش‌ازپیش در راستاي تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی موفق باشد.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت