در دقایق ابتدایی آغاز اخذ رأی؛

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی اعضای شورای تأمین و معاونین فرمانداری، در دقایق ابتدایی اخذ رأی با حضور دریکی از شعب شهر تفت، رأی خود را به صندوق انداخت.

"علیرضا نوکار" بعد از ریختن رأی خود به صندوق گفت: شهروندان محترم جهت جلوگیری از ازدحام شعب اخذ رأی، هر چه زودتر نسبت به حضور در شعبه‌های پیش‌بینی‌شده برای اخذ رأی مراجعه و آن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: به دلیل ییلاقی بودن شهرستان تفت افرادی که از مرکز استان برای استراحت به این شهرستان خواهند آمد برای مشارکت در این امر مهم شناسنامه و کارت یا کد ملی خود را به همراه داشته باشند.

نوکار ادامه داد: مردم شهرستان تفت از نخستین ساعت اخذ رأی درصحنه حضور دارند و همه عوامل برگزاری انتخابات با آمادگی کامل در شعب مستقر و در جای‌جای شهرستان برای دسترسی مردم به شعب اخذ رأی تمهیدات لازم پیش‌بینی‌شده و همه شعب کار خود را از ساعت هشت صبح آغاز کرده‌اند.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با دعوت از مردم شهرستان برای مشارکت گسترده در انتخابات اظهار داشت: این حضور می‌تواند موجب ارتقای امنیت کشور و ابهت ملت ایران در چشم ملت‌های دیگر باشد و علاوه بر اینکه وظیفه دینی و ملی است یک حق مدنی برای مردم است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در شهرستان تفت آغاز می شود و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: در حوزه انتخابیه تفت و میبد شانزده نفر برای کسب کرسی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم باهم در حال رقابت هستند.

نوکار در پایان افزود: در شهرستان تفت در سه بخش مرکزی، نیر و گاریزات شصت‌وشش شعبه به‌صورت ثابت و سیار و یک شعبه سیار برای اقلیت‌های دینی زرتشتی برای اخذ رأی واجدین شرایط در نظر گرفته‌شده است.