فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این شهرستان اظهار داشت: مجوز بازگشایی مساجد برای برگزاری نمازهای یومیه با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ستادملی مقابله با ویروس کرونا صادرشد ولی برگزاری سایر مراسم ها در مساجد امکان پذیر نیست.
فرماندار شهرستان تفت از ممنوعیت برگزاری مراسم های مذهبی ، ترحیم و عروسی در سطح شهرستان تفت خبر داد و عنوان نمود:تا صدور مجوز استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا امکان بازگشایی تفرجگاه های دره گاهان و چشمه تامهر وجود ندارد. 
فرماندار تفت خواستار نظارت بر بازگشایی مشاغل و اماکن در  اجرای پروتکل های بهداشتی شد و افزود: در بازگشایی مشاغل و اماکن اجرای پروتکل های بهداشتی و پر نمودن فرم های خوداظهاری در سامانه Salamat.gov.ir ضروری است و امیدواریم با اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت شبکه بهداشت و درمان و دستگاه های ذی ربط افزایشی در آمار مبتلایان به این ویروس منحوس در شهرستان را شاهد نباشیم.
در ابتدای این جلسه "سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت گزارشی از وضعیت شهرستان در مبتلایان به ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان را ارائه نمود.
در ادامه جلسه نیز اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان تفت گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در راستای بازگشایی اماکن مذهبی ، آموزشی و ورزشی و پیشنهادات خود در راستای اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی با نظارت بازرسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه نمودند.