به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در مراسمی با حضور "حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری"امام‌جمعه گاریزات، "علیرضا نوکار"فرماندار، "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "احسان سعادتمند"بخشدار گاریزات و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بخ مراسم تحلیف اعضای این شورا برگزار و هیئت‌رئیسه سال اول شورای اسلامی شهر بخ مشخص شد.

"حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری" امام‌جمعه گاریزات در این مراسم ضمن تبریک انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر بخ توسط مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم در طول دوران چهارساله فعالیت اعضای شورای جدید شهر بخ شاهد پیشرفت و توسعه این شهر باشیم و مشکلات این شهر تا حد زیادی رفع شود.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این مراسم خاطرنشان کرد: فرصت خدمت اعضای شورای اسلامی فرصت محدودی است و اعضای باید از این فرصت نهایت استفاده را برده و با رعایت قانون و مقررات و حفظ حقوق شهرداری و رعایت حال مردم به فعالیت خود بپردازند.

فرماندار تفت تصریح نمود: با توجه به تازه تأسیس بودن شهرداری بخ نیاز است به این شهر توجه ویژه‌ای شود و در سال جاری از اعتبارات پروژه‌های عمرانی برای اجرای پروژه‌های مختلف به این شهر تخصیص داده‌شده است.

در ادامه این مراسم و با ریاست هیئت‌رئیسه سنی "محمدرضا زارع منش" برای انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورا رأی‌گیری و به‌موجب آن " محمدرضا زارع منش" به‌عنوان رئیس،"محمدحسن صادقی" به‌عنوان نایب‌رئیس و "نجمه سلیمان پور" به‌عنوان منشی شورا به ‌مدت یک سال انتخاب شدند.