به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، مراسم تکریم و معارفه رئیس شعبه بیمه تأمین اجتماعی و رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی ناحیه تفت با حضور امام‌جمعه، فرماندار،مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه یزد، معاون بیمه تأمین اجتماعی استان و جمعی از مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

 "محمد محامدی" در این جلسه اظهار داشت: تأمین اجتماعی شعبه تفت فعال و پویا است و بخش زیادی از جمعیت شهرستان تحت پوشش این بیمه هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: سازمان تأمین اجتماعی دارای حجم کار بالایی است و خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه می‌دهد که باید تلاش شود تا شاهد توسعه و گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌ها و خدمات این سازمان باشیم.

وی بیان نمود: تأمین اجتماعی نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از بهترین سرمایه تولیدی کشور یعنی نیروی انسانی را بر عهده دارد و ایفای این نقش اساسی قابل‌تقدیر است.

در ادامه این جلسه محامدی از زحمات " علی قربانی" رئیس سابق بیمه تأمین اجتماعی شعبه تفت تقدیر کرد و برای  " سعید ابویی" در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم " عبدالرضا انتظامی" مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد به ارائه گزارشی از نحوه سوخت‌رسانی در شهرستان تفت ارائه داد.

فرماندار شهرستان تفت نیز از زحمات "امیر افخمی عقدا" رییس سابق و "محمد صفی" سرپرست ناحیه تفت تقدیر به عمل آورد و برای "منصور نورالهی" در مسئولیت جدید خود در شهرستان آرزوی توفیق کرد.

 در ابتدای این مراسم " حجت‌الاسلام غفوری" امام‌جمعه تفت با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و ترجمه آن‌ها، تفسیری از آیات را برای حضار بیان نمود.