به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در این مراسم با تقدیر از "علیرضا زارع" فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اظهار داشت: در ارائه برنامه‌های بسیج در سطح شهرستان "علیرضا زارع" فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فعالیتی خالصانه و پیگیری‌های فراوانی داشت.

فرماندار شهرستان تفت برای "سید مصطفی آقایی" فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آرزوی توفیق و موفقیت بیش‌ازپیش کرد و بیان داشت: امیدواریم در برنامه‌های پیش روی بسیج در شهرستان با همکاری، همیاری و همدلی زمینه خدمت بیش‌ازپیش به مردم فراهم شود.

" رضا پور شمسی " فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب سه بخش اساسی برای ادامه‌دهندگان راه انقلاب تبیین شده است.

وی در ادامه به تشریح این سه بخش اساسی پرداخت و خاطرنشان کرد: در بخش اول ویژگی‌های انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی بیان‌شده است و تفاوت عمده انقلاب جمهوری اسلامی با سایر انقلاب‌ها جریان حکومت الهی در جامعه بشری در قرن اخیر بود.

پورشمسی ادامه داد: دومین بخش اساسی در گام دوم انقلاب بررسی چگونگی پشت سر گذاشتن چهل سال گذشته انقلاب است و در آن به‌خوبی رشادت‌های مردم در این چهل سال مشهود است.

فرمانده سپاه الغدیر استان سومین بخش اساسی در گام دوم انقلاب را نحوه ادامه راه انقلاب اسلامی در شرایط کنونی جهان اسلام دانست.

وی خاطرنشان کرد: رسالت سپاه و بسیج به‌عنوان نیروهای مردمی و انقلابی همکاری با دولت و سایر ارکان نظام برای رساندن انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی به سرمنزل مقصود است.

در ادامه این مراسم "علیرضا زارع" فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج به ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران مسئولیت پرداخت و "سید مصطفی آقایی" فرمانده جدید این ناحیه به ارائه برنامه‌های خود در این مسئولیت پرداخت.