در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری؛

مسئولان شهرستان تفت رأی خود را به صندوق انداختند

 امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت با همراهی جمعی از مسئولان این شهرستان در ساعت ابتدایی اخذ رأی با حضور در مسجد تاریخی امام خمینی(ره) شهر تفت، رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت،"علی دهقان نیری" فرماندار شهرستان تفت با همراهی جمعی از مسئولان این شهرستان در ساعت ابتدایی اخذ رأی با حضور در مسجد تاریخی امام خمینی(ره) شهر تفت، رأی خود را به صندوق انداختند.

"محمدرضا حداد زاده" دادستان عمومی و انقلاب استان یزد نیز با حضور در این مسجد از فرآیند اخذ رأی در این شعبه بازدید کرد و در گفت‌وگو با مسئولان شهرستان تفت در جریان آخرین وضعیت شعب اخذ رأی در شهرستان تفت قرار گرفت.

"علی دهقان نیری" بعد از ریختن رأی خود به صندوق گفت: با تلاش همه دستگاه‌های خدمات رسان، تمامی شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی شهرستان تفت آماده حضور مردم انقلابی برای رأی دادن است.

دهقان نیری ادامه داد: مردم شهرستان تفت از نخستین ساعت اخذ رأی درصحنه حضور دارند و همه عوامل برگزاری انتخابات با آمادگی کامل در شعب مستقر و در جای‌جای شهرستان برای دسترسی مردم به شعب اخذ رأی تمهیدات لازم پیش‌بینی‌شده و همه شعب کار خود را از ساعت هشت صبح آغاز کرده‌اند.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با دعوت از مردم شهرستان برای مشارکت گسترده در انتخابات اظهار داشت: این حضور می‌تواند موجب ارتقای امنیت کشور و ابهت ملت ایران در چشم ملت‌های دیگر باشد و علاوه بر اینکه وظیفه دینی و ملی است یک حق مدنی برای مردم است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: عوامل 68 شعبه ثابت و سیار در نقاط شهری و روستایی شهرستان در حال انجام فرآیند اخذ رأی هستند.