به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در این دیدار ابتدا شهروندان مشکلات و درخواست‌های خود را در زمینه‌های گوناگون مطرح نمودند وسرپرست فرمانداری شهرستان تفت ضمن بررسی این مشکلات و درخواست‌ها، راهکارهای قانونی را ارائه و موارد مطرح‌شده پس از بررسی‌های کارشناسی به‌منظور رسیدگی و اقدام به مراجع ذی‌ربط ارجاع گردید.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، حل مشکلات آنان را از اولویت‌های کاری فرمانداری عنوان کرد و گفت؛ ملاقات عمومی با شهروندان و بررسی و حل مشکلات آن‌ها از اولویت‌های مهم فرمانداری شهرستان تفت است.

"علیرضا نوکار" بهترین شیوه برای در جریان قرار گرفتن مسئولین با مشکلات و نیازهای عموم مردم را برگزاری ملاقات عمومی دانست و افزود: دیدار نزدیک با مردم و آشنایی با مشکلات و گوش دادن به حرف‌ها و درد و دل شهروندان می‌تواند بهترین روش برای اعتمادسازی و بررسی مشکلات بدون واسطه با مردم باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطرنشان کرد: ما خود را موظف میدانیم که نهایت تلاشمان را به‌منظور حل مشکلات مردم و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط سالم و مفید مردم با دستگاه‌های ذی‌ربط قرار دهیم.

لازم به یادآوری است که در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با شهروندان هر هفته یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر برگزار می‌شود.