نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت با سرپرست فرمانداری تفت

اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با سرپرست این فرمانداری دیدار و پیرامون مسائل مختلف شهرستان تفت بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،شش عضو شورای اسلامی شهرستان تفت با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "علی دهقان نیری" سرپرست فرمانداری دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات مختلف شهرستان تفت بحث و تبادل نظر کردند.

در ابتدای این نشست هر شش عضو شورای اسلامی شهرستان تفت به بیان مسائل و مشکلات موجود در شهرستان و ارائه پیشنهاد های خود در راستای رفع مشکلات موجود و توسعه متوازن مناطق شهری و روستایی این شهرستان پرداختند.

از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست می توان به اهمیت تامین آب شرب و بهداشت و ضرورت پیگیری اجرای طرح انتقال آب، پیگیری برای بهسازی و مرمت راه های مواصلاتی ، پیگیری مرمت بناهای تاریخی و برنامه ریزی برای رونق صنعت گردشگری ، پیگیری برای تامین زیر ساخت های بهداشتی ، درمانی و آموزشی و تعامل و همراهی مجموعه مدیریت شهرستان با اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت در راستای استفاده از پتانسیل مردمی در راستای مطالبه گری برای اجرای پروژه های مختلف اشاره کرد.