به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات و کهدوئیه، با حضور " کمال دهقانی فیروزآبادی" نماینده م مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات-کهدوئیه ، اعضای شورای اسلامی بخش و اعضای شورای اسلامی شهر بخ، مسائل و مشکلات این بخش موردبررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات-کهدوئیه با تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از زحمات و پیگیری‌های نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در خصوص مجوز تا سیس شهر بخ و همچنین طرح آب‌رسانی پایدار به روستاهای بخش تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه به برخی از مشکلات بخش ازجمله نقاط حادثه‌خیز مسیر دهشیر-تنگ حوضکی و پروژه‌های نیمه‌تمام ورودی‌های بخش از سمت گاریز و کهدوئیه اشاره و خواستار پیگیری نماینده مردم تفت و میبد در تخصیص اعتبار ملی جهت تکمیل این پروژه‌ها و همچنین تأمین قیر جهت پروژه روکش آسفالت دهشیر تا کهدوئیه شد.

سعادتمند در ادامه به موضوع ارتقا سیاسی منطقه و تبدیل روستای بخ به شهر اشاره، وبر لزوم ایجاد نمایندگی برخی ادارات و همچنین ایجاد ادارات خدمت رسان (آبفار، برق و گاز) در بخش تأکید و خواستار پیگیری نماینده محترم و همکاری ادارات در این خصوص شد.

" کمال دهقانی فیروزآبادی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: تمام تمرکز و تلاشم در مدت دوره نمایندگی، اصلاح کارهای غیراصولی بوده است و در این راستا اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، تأمین آب پایدار برای روستائیان شهرستان تفت و همچنین اصلاح قانون یک درصد عوارض معادن را در دستور کار قراردادم و خوشحالم که به سرانجام رسید.

وی درباره روکش آسفالت مسیر دهشیر به کهدوئیه و عدم تخصیص قیر نیز بیان داشت: مشکل تأمین قیر پیمانکاران اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مجلس در حال پیگیری است و انشا الله پس از تعطیلات مجلس، این مصوبه اصلاح می‌شود و دولت را مکلف می‌کند که به‌جای پرداخت معادل ریالی، قیر تخصیص بدهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به شهر شدن بخ اشاره کرد و گفت: با تلاش‌هایی که انجام شد مجوز شهر شدن بخ را گرفتیم و پیگیر رفع مشکلات آن هستیم.

در پایان اعضای جلسه از چند پروژه عمرانی روستاهای بخش و همچنین قلعه در حال مرمت حسین‌آباد شفیع پور بازدید نمودند.