با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست بررسی مشکلات بخش گاریزات شهرستان تفت با حضور "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت، "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات، اعضای شورای اسلامی بخش گاریزات و اعضای شورای اسلامی شهر بخ در بخشداری این بخش برگزار شد.
در این جلسه بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش و شهر بخ به بیان مشکلات این بخش ازجمله درخواست ایجاد نمایندگی ادارات در این بخش، صدور مجوز پهنه دام سبک، مرمت قنوات، تقویت واحدهای صنعتی مستقر در این بخش، مجوز صدور ایجاد ایستگاه مسافربری راه‌آهن، تکمیل میدان ورودی گاریزات، تسریع درروند تأسیس شهرداری بخ، ارتقا پاسگاه انتظامی بخش به فرماندهی پرداختند و پیگیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود را خواستار شدند.
"احمد ترحمی" در این نشست اظهار داشت: با توجه به تحریم شدید و ظالمانه استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی، دولت در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد اما سعی خواهد شد پروژه‌های عمرانی در این بخش با تخصیص اعتبار به سرانجام برسد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد خاطرنشان کرد: برای ایجاد نمایندگی ادارات در این بخش در آینده‌ای نزدیک جلسه ای در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار و با حضور مدیران کل ادارات مربوطه پیرامون این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.
ترحمی به درخواست لایروبی قنوات و صدور مجوز ایجاد پهنه دام سبک در این منطقه اشاره و بیان نمود: با برگزاری جلسات کارشناسی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی سعی خواهد شد اعتبارات لازم به‌منظور مرمت و احیای قنوات این بخش تخصیص داده شود و در صدور مجوزهای لازم برای ایجاد پهنه دام سبک تسریع درروند اجرایی کار صورت گیرد.