با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست بررسی مشکلات بخش گاریزات-کهدوئیه شهرستان تفت با حضور"علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری، "ناصر دهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات-کهدوئیه ، جمعی از مسئولان ادارات و اعضای شورای اسلامی بخش گاریزات –کهدوئیه برگزار شد.

در ابتدای این نشست "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات- کهدوئیه به بیان مشکلات این بخش پرداخت و خاطر نشان کرد: یکی از درخواست های مردمی تکمیل پروژه میدان ورودی گاریزات است و مدتی است این پروژه آغاز شده و نیاز است با تخصیص اعتبار ویژه این پروژه سریع تر به بهره برداری برسد.

ایجاد نمایندگی بعضی از ادارات در بخش ، تبدیل پاسگاه انتظامی به فرماندهی انتظامی با توجه به وسعت بخش، رفع مشکلات  زمین های واگذار شده ، ایجاد زمین چمن مصنوعی بخ و اسلام آباد و ساخت مجتمع فرهنگی هنری بخش از دیگر موارد مطرح شده توسط بخشدار گاریزات-کهدوئیه بود که پیگیری سرپرست فرمانداری شهرستان تفت برای تحقق آن را خواستار شد.

در ادامه جلسه اعضای شورای اسلامی بخش به بیان نظرات ، پیشنهادات و درخواست مردمی پرداختند و پیگیری فرماندار و سایر مسئولان حاضر در جلسه را خواستار شدند.

"علیرضا نوکار" به بیان اهداف بازدید از مناطق روستایی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: سعی خواهد شد در بازدید از مناطق روستایی شهرستان بازدید از پروژه های مهم عمرانی و مشکلات این مناطق در دستور کار قرار گیرد تا از نزدیک در جریان روند اجرایی و مشکلات موجود قرار گیریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت شهرستان قرار دارد، خاطر نشان کرد  با توجه به سیاست دولت ، سعی خواهد شد پروژه جدیدی در سطح شهرستان آغاز نگردد و اولویت با تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا باشد .

نوکار با اشاره به درخواست بخشدار و اعضای شورای بخش مبنی بر تکمیل پروژه میدان ورودی گاریزات ، بیان نمود: سعی خواهد شد با همکاری ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری و حمل و نقل جاده ای و تخصیص اعتبار مناسب شاهد بهره برداری هر چه سریع تر از پروژه باشیم .

وی به دیدار اخیر خود با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزدکه باحضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اشاره و گفت: در این دیدار پیرامون ایجاد زمین چمن مصنوعی در دو منطقه اسلام آباد و بخ بحث صورت گرفت و امیدواریم با رفع مشکلات واگذاری زمین ، شاهد بهره برداری از این دو پروژه تا دهه فجر باشیم.

وی شورای اسلامی بخش را حلقه ی واسطه بین مردم و بخشداری و فرمانداری دانست و تاکید کرد: امید است با برگزاری جلسات با شوراهای اسلامی شهر و روستا و دریافت دیدگاه ها و نظرات و درخواست مردمی تا حد امکان ، مشکلات موجود در شهرستان رفع شود.

در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان تفت از پروژه های میدان ورودی گاریزات، شهرداری شهر بخ و میدان روستای محمود اباد بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه ها قرار گرفت.