به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط برای خدمات‌دهی مناسب به گردشگران در صورت بارش برف در تفرجگاه سخوید دانست و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در صورت بارش برف در این تفرجگاه از مشکلات موجود کاسته و خدمات مناسبی به گردشگران در این منطقه ارائه شود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات این تفرجگاه دو برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت وجود دارد که در دو بعد استانی و شهرستانی باید پیگیری‌های لازم برای واگذاری این منطقه به بخش خصوصی صورت گیرد و اعتبارات ملی و استانی برای تأمین زیرساخت‌های این مجموعه فراهم شود که پیگیری‌های موردنیاز در دستور کار فرمانداری شهرستان تفت قرار دارد.

در ادامه این جلسه بخشدار نیر و مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط به بیان مشکلات موجود در تنها تفرجگاه زمستانی استان پرداختند و پیگیری فرماندار و مسئولان استانی برای رفع آن را خواستار شدند.

در پایان نیز هماهنگی لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران صورت پذیرفت و تصمیم‌های موردنیاز برای کاهش گره‌های ترافیکی مسیرهای منتهی به این تفرجگاه اتخاذ شد.