با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست بررسی مشکلات روستای دهشیر با حضور "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا برگزار شد.

در ابتدای این نشست دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای دهشیر به بیان مشکلات این روستا ازجمله واگذاری زمین برای ایجاد پهنه دامداری، تکمیل پروژه رینگ برق منطقه دهشیر، تکمیل خانه بهداشت، واگذاری زمین کارگاهی، صدور مجوزهای لازم برای ایجاد استخر ذخیره آب برای آبیاری فضای سبز، تخصیص اعتبار برای مرمت قلعه دهشیر، پرداخت تسهیلات روستایی برای مرمت تعدادی واحد بوم گردی و ایجاد زمین چمن مصنوعی پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری برای رفع مشکلات را خواستار شدند.

در ادامه با حضور مسئولین ادارات شهرستان و مسائل و مشکلات مطرح‌شده در این جلسه بررسی شد و سرپرست فرمانداری شهرستان قول مساعد به‌منظور پیگیری و رفع مشکلات داد.

"علیرضا نوکار" خاطرنشان کرد: به‌زودی با حضور مسئولین ذی‌ربط جلسه رفع مشکلات و موانع واگذاری زمین برای ایجاد پهنه دامداری در روستای دهشیر در فرمانداری برگزار و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات با حضور مسئولین استانی اتخاذ خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: با توجه به شعار سال و مسئله رونق تولید، با واگذاری زمین و ایجاد پهنه دامداری و ترویج پرورش دام‌های اصلاح نژاد، شعار سال در این منطقه تحقق خواهد یافت.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به برگزاری جلسه حفاظت از اراضی و حقوق بیت‌المال در فرمانداری اشاره و اظهار داشت: در این جلسه پیرامون مشکلات تعدادی از زمین‌های واگذارشده به مردم در این منطقه بحث و تصمیم لازم اتخاذ و صورت‌جلسه برای بررسی نهایی به استان ارسال گردید و امیدواریم این مشکل تعدادی از اهالی این روستا نیز رفع شود.

حضور در گلزار شهدای روستای دهشیر و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این روستا ، حضور در جشن عاطفه‌ها در دبیرستان ام‌ابیها (س) و بازدید از کتابخانه عمومی ثامن‌الحجج دهشیر از دیگر برنامه‌های سرپرست فرمانداری، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و سایر مسئولین حاضر در این روستا بود.

لازم به ذکر است روستای دهشیر در بخش مرکزی شهرستان تفت قرار دارد.