نشست تعدادی از فعالین اجتماعی با فرماندار شهرستان تفت

تعدادی از فعالین اجتماعی شهرستان تفت در نشستی با فرماندار این شهرستان به بحث و تبادل‌نظر پیرامون موضوع حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، تعدادی از فعالین اجتماعی شهرستان تفت در نشستی با "محمد دهشیری"فرماندار این شهرستان به بحث و تبادل‌نظر پیرامون موضوع حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی پرداختند.

در این نشست تعدادی از فعالین اجتماعی که از نقاط مختلف شهرستان در فرمانداری تفت حضور یافته بودند به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوع اصلاح حوزه انتخابیه تفت و میبد پرداختند.

در ادامه این نشست "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت به ارائه گزارشی از پیگیری های صورت گرفته در راستای اصلاح حوزه انتخابیه تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به عنوان مطالبه عمومی مردم این شهرستان از جمله پیگیری تصمیمات نشست مسئولان شهرستان تفت با تعدادی از ائمه جمعه و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تفت ، نیر و بخ و اعضای شوراهای اسلامی بخش های مرکزی ، نیر و گاریزات پرداخت.

بیان گزارشی از جلسه تعدادی از مسئولان شهرستان تفت به همراه تعدادی از روسای شوراهای اسلامی شهرها و بخش این شهرستان با محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی دیگر موضوعی بود که فرماندار شهرستان تفت در این نشست به آن پرداخت.