نشست ساماندهی برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های فصلی شهرستان تفت

در نشستی موضوع سامان‌دهی برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های فصلی شهرستان تفت با حضور فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط مورد برسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در نشستی موضوع سامان‌دهی برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های فصلی این شهرستان با حضور "محمد دهشیری"فرماندار، "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط مورد برسی قرار گرفت.

"محمد دهشیری" در ابتدای این نشست گفت: شهرستان تفت به دلیل کوهستانی بودن و وجود آب رفت های فراوان منطقه مستعدی برای برداشت شن و ماسه برای انجام پروژه‌های عمرانی و ساخت‌وساز است و با برداشت در نقاط متعدد، منابع طبیعی شهرستان دچار آسیب شده است.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: امیدواریم با همکاری بین دستگاهی پیشنهاد‌های این نشست به‌منظور بررسی در شورای معادن استان مطرح تا تصمیماتی در راستای سامان‌دهی این موضوع اتخاذ شود.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون این موضوع پرداخته و مقرر شد این موضوع در شورای معادن استان مطرح و پیگیری شود.