به ریاست استاندار یزد؛

نشست ساماندهی مسائل مربوط به حسینیه امام خمینی (ره) تفت

نشست ساماندهی مسائل مربوط به حسینیه امام خمینی (ره) به ریاست استاندار یزد و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام‌جمعه تفت، فرماندار تفت، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی از مسئولان برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با اعضای هیئت‌امنای حسینیه حضرت امام خمینی (ره) تفت با حضور امام‌جمعه، فرماندار و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت  به‌منظور ایجاد هماهنگی بیشتر در خصوص اجرای طرح توسعه حسینیه و تهیه و اجرای طرح یکسان‌سازی نمای کلی حسینیه و مغازه‌های مجاور برگزار شد.

دکتر فاطمی در این نشست به قدمت ۷۰۰ ساله این حسینیه تاریخی و حضور خیل عظیمی از جمعیت در این حسینیه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اشاره و خاطرنشان کرد: این حسینیه معرف شهرستان یزد و کتاب مصوری از هویت، تاریخ و اصالت این شهرستان است و حل مسائل و دغدغه‌های پیرامون آن باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار یزد پروژه توسعه حسینیه امام خمینی (ره) را پروژه‌ای بزرگ، ماندگار و بسیار ارزشمند برای استان یزد عنوان و تصریح کرد: در راستای پیگیری منسجم مسائل مربوط به این پروژه و تسریع درروند اجرای آن، باید برنامه زمان‌بندی عملیات اجرایی پرده تهیه و مطابق آن کار جلو رود.

وی در ادامه به دیگر موضوع مطروحه در نشست در خصوص یکسان‌سازی نمای کلی حسینیه و مغازه‌های مجاور آن، اشاره کرد و گفت: طرح تهیه‌شده توسط هیئت‌امنای حسینیه، جهت بررسی و تائید در اختیار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گیرد تا ظرف مدت یک هفته بررسی و نظر نهایی اعلام شود.

استاندار یزد در پایان‌بر تشکیل فصلی جلسات مربوط به طرح توسعه حسینیه امام خمینی (ره) جهت ایجاد هماهنگی بیشتر و ارائه گزارش از روند اجرای پروژه تأکید کرد.