هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: در این جلسه مشکلات مدارس شهر تفت به‌خوبی تشریح شد و امید است با برنامه‌ریزی و با تأمین اعتبارات موردنیاز در بودجه سال 98 به‌تدریج مشکلات مطرح‌شده رفع گردد.
فرماندار شهرستان تفت به اهمیت و نقش شورای دانش‌آموزی در مدارس پرداخت و تصریح نمود: هدف از ایجاد شورای دانش‌آموزی، مشارکت دانش آموزان در بحث آموزش، پرورش، فرهنگ و امور عمرانی مدارس است و خودباوری و خلاقیت در آنان را نیز افزایش خواهد داد.
وی در ادامه افزود: هدف دیگر انتخابات شورای دانش‌آموزی آماده ساختن دانش آموزان برای انتخاب‌های مهمی است که در آینده با آن‌ها روبرو خواهند شد و باید با تفکر و تعقل انتخاب‌هایی تأثیرگذار داشته باشند.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت به نقش دانش آموزان از ابتدای انقلاب تاکنون در جامعه پرداخت و گفت: دانش آموزان از ابتدا تاکنون یاور و همراه انقلاب بوده‌اند و در زمان دفاع مقدس نیز دانش آموزان حضور تأثیرگذاری در دفاع از این مرزوبوم داشته‌اند و از این به بعد نیز باید نقش تأثیرگذار خود در آینده کشور را به نحو شایسته‌ای جامه‌ی عمل بپوشانند.
محامدی ادامه داد: مدیران و مسئولان آینده شهر و استان از بین شما عزیزان انتخاب خواهد شد و از اکنون باید با اندیشه و بلندنظری خود راههای پیشرفت شهر و کشور را در ذهن خود مجسم کنید.
فرماندار شهرستان تفت به نقش و اهمیت حوزه آموزش‌وپرورش پرداخت و خاطرنشان کرد: از اهمیت و جایگاه آموزش‌وپرورش در جامعه به‌خوبی آگاه هستم و عقیده دارم هر چه قدر در امر آموزش‌وپرورش هزینه شود نتیجه آن را در آینده در جامعه خواهیم دید.
فرماندار تفت با تأکید بر تلاش صورت گرفته برای رفع مشکلات مدارس شهرستان اظهار داشت: در ماه گذشته به همراه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان بازدیدی از تعدادی از مدارس شهرستان داشته‌ایم و امیدوارم با پیگیری مسئولان، به‌تدریج مشکلات مدارس سطح شهرستان برطرف شود.
در ابتدای این جلسه هریک از روسای شوراهای دانش‌آموزی مدارس به بیان مشکلات مدارس خود پرداختند و پیگیری مسئولان برای رفع مشکلات را خواستار شدند.