نشست فرماندار شهرستان تفت با تعدادی از اهالی روستای دهشیر

فرماندار شهرستان تفت در نشستی با تعدادی از اهالی روستای دهشیر که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا نیز حضور داشتند؛ به بررسی مسائل روستای دهشیر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری" در نشست با تعدادی از اهالی روستای دهشیر به مشکلات پیش‌آمده در تأمین آب این روستا اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم با تلاش آب و فاضلاب و همکاری اداره توزیع برق تا پایان هفته جاری بخشی از مشکل تأمین آب روستای دهشیر رفع شود.

فرماندار شهرستان تفت افزود: یکی از مشکلات جدی شهرستان تفت کمبود منابع آبی است و در این راستا یکی از اولویت‌های جدی شهرستان تأمین آب شرب و بهداشت است و با پیگیری‌های صورت گرفته در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان یزد؛ تأمین اعتبار پروژه بزرگ آب‌رسانی به روستاهای شهرستان تفت مصوب شده است.

دهشیری ادامه داد: پیگیری برای تخصیص منابع اعتباری مصوبه سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد  برای شروع پروژه آب‌رسانی به روستاهای شهرستان تفت ادامه دارد و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک شاهد آغاز عملیات عمرانی این پروژه باشیم.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت با اشاره به سفر استاندار محترم یزد به روستای دهشیر در سال گذشته تصریح نمود: با اجرای کامل مصوبات سفر استاندار محترم یزد به روستای دهشیر به‌ویژه راه‌اندازی ناحیه صنعتی دهشیر شاهد تحول اقتصادی بزرگی در این منطقه در راستای اشتغال پایدار برای جوانان خواهیم بود.

فرماندار تفت با تقدیر از عملکرد دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای دهشیر بیان داشت: شاهد پیگیری‌های جدی دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای دهشیر در راستای رفع مشکلات این روستا هستیم و با تلاش‌های صورت گرفته بخشی از مسائل این روستا رفع شده است.

در ابتدای این نشست تعدادی از اهالی روستای دهشیر به بیان مسائل این روستا ازجمله تخصیص منابع اعتباری برای لایروبی قنوات، آسفالت مسیر طریق الرضا (ع)، مسکن کارگری، مسئولیت اجتماعی معادن و کم‌آبی پرداختند و پیگیری فرماندار شهرستان تفت را برای رفع مسائل و اجرایی شدن پروژه‌های درخواستی را خواستار شدند.