به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" در این نشست خواستار نگاه عادلانه شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران شهرستان در تقسیم اعتبارات شد و افزود: در شهرستان بودجه استانی با نگاه عادلانه و بر اساس جمعیت در بخش‌های مختلف شهرستان و بر اساس پیشرفت پروژه تقسیم‌شده است و انتظار می‌رود این نگاه در بین شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان نیز وجود داشته باشد و همه مناطق روستا از این اعتبارات روستایی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان تفت به پروژه گازرسانی دهستان شیرکوه اشاره کرد و افزود: گازرسانی دهستان شیرکوه در حال اجراست و مدت‌زمان اجرای این پروژه 3 سال پیش‌بینی‌شده است و همه مناطق دهستان شیرکوه را تحت پوشش قرار خواهد داد و امید است با پیگیری‌های صورت گرفته مدت‌زمان اجرای پروژه کاهش یابد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در پروژه گازرسانی آسفالت معابر آسیب خواهد دید از بخشدار و دهیاران منطقه درخواست کرده‌ایم تا در این مدت آسفالت جدیدی صورت نگیرد و با اتمام پروژه گازرسانی، آسفالت معابر داخل روستا در دستور کار شوراهای اسلامی روستا قرار گیرد تا در هزینه نیز صرفه‌جویی صورت گیرد و مسیری دو بار در فاصله زمانی کوتاه آسفالت نشود.

محامدی اظهار داشت: دغدغه دیگر مردم این منطقه از روستای طزرجان جمع‌آوری به‌موقع زباله است و امید است با همکاری دهیاری این مسئله نیز حل گردد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان تفت نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: در بودجه سال جاری برای بهسازی قنوات روستایی مبلغی اعتبار دیده‌شده است که بهسازی قنات این منطقه نیز جز برنامه‌های جهاد کشاورزی است.