به مناسبت دهه مبارک فجر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، صبح روز چهارشنبه 17 بهمن‌ماه، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد در ادامه سفر خود به شهرستان تفت با همراهی «کمال دهقانی فیروزآبادی» نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، «مجید جوادیان زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، «محمد محامدی» فرماندار تفت و جمعی از مسئولین، با حضور در مجتمع فرهنگی هنری دیدار تفت، نمایشگاهی که تحت عنوان «40 نمایشگاه، 40 شهر» در مجتمع فرهنگی هنری دیدار تفت برگزارشده را افتتاح و از این نمایشگاه بازدید کرد.

در این نمایشگاه که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهر تفت برگزارشده، آثار برگزیده جشنواره‌های هنرهای تجسمی کشور در قالب 40 اثر نقاشی در سبک‌های مختلف که طی 40 سال گذشته حائز رتبه‌های برتر جشنواره هنرهای تجسمی فجر شده‌اند در معرض نمایش عموم شهروندان قرارگرفته است.

علاوه بر آثار نقاشی قرارگرفته در این نمایشگاه، آثاری از هنرمندان تفتی در زمینه‌های خوشنویسی، طراحی و نقاشی و نقاشی‌خط با خودکار و آثاری از بانوان هنرمند تفتی نیز ارائه‌شده است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از 17 تا 25 بهمن به نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری دیدار تفت مراجعه کنند.