فرماندار شهرستان تفت:

هدف مردمی سازی یارانه‌ها توزیع عادلانه یارانه بین مردم است

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت در نشست ویدئوکنفرانسی با تعدادی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی شهرستان تفت گفت: دولت در تلاش است با اجرای طرح بزرگ اقتصادی مردمی سازی یارانه‌ها جلوی رانت و فساد را گرفته و یارانه‌ها را به‌صورت عادلانه بین مردم توزیع کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در نشست ویدئوکنفرانسی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی شهرستان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشداران برگزار شد به تبیین طرح بزرگ اقتصادی دولت، مردمی سازی یارانه‌ها پرداخت.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: دولت سیزدهم با جسارت تصمیم به اجرای طرح بزرگ اقتصادی با عنوان مردمی سازی یارانه‌ها گرفته است و انشا الله با همکاری مردم و مسئولین در اجرای مناسب این طرح شرایط اقتصادی مردم بهبود خواهد یافت.

"محمد دهشیری" خاطرنشان کرد: در این جراحی اقتصادی تمامی منفعت یارانه‌ها متوجه مردم خواهد بود و به طبع دست سودجویان ازآنچه حق تمامی مردم است، کوتاه می‌شود و یارانه‌ها به‌صورت عادلانه بین مردم توزیع خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: تمام اقتصاددانان و دولت مردان به این نتیجه رسیدند که این طرح به اجرا درآید و خیرخواهان و دلسوزان نظام هم بر این مسئله مهم تأکید جدی دارند و امیدواریم در شهرستان تفت نیز با همکاری و همراهی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی این طرح به‌خوبی اجرایی شود.

دهشیری ادامه داد: انتظار می‌رود دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی با همفکری بخشداران، مردم ساکن مناطق روستایی شهرستان را از نحوه اجرای طرح و اهداف آن آگاه سازند تا از هرگونه سوءاستفاده در اجرای کامل و دقیق آن جلوگیری شود.

فرماندار تفت در پایان به نقش نظارت بر بازار در اجرای این طرح اشاره و افزود: امیدواریم دهیاران در مناطق روستایی با هماهنگی بخشداران در راستای نظارت بر بازار و توزیع مناسب کالاهای اساسی همکاری مناسب با کارگروه مردمی سازی یارانه‌ها را در دستور کار قرار دهند.