فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" با تبریک آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم در این همایش گفت: از خداوند رحمان سپاسگزارم که فرصت مجدد برای حضور در جمع عزیزان فرهنگی شهرستان تفت را به من داد.
فرماندار شهرستان در ادامه افزود: در این جمع باشکوه افتخار شاگردی تعدادی از بزرگواران حاضر و افتخار همکاری با بخش دیگری از این عزیزان را داشته‌ام.
محامدی خاطرنشان کرد: سپاس و تجلیل از مقام معلم، با هیچ معیار مادی قابل قیاس نیست و آحاد جامعه باید قدردان زحمات معلمان باشند زیرا هر تحولی در نظام و جامعه، حاصل تلاش آموزش‌وپرورش و سخت‌کوشی معلمان است.
رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت تصریح نمود: هر جامعه‌ای به فرهنگ و تعلیم و تربیت توجه کرده، موجبات رشد و پیشرفت و ترقی را برای شهروندان فراهم کرده است.
فرماندار تفت گفت: امیدوارم همه مسئولین، به‌خصوص نمایندگان محترم مجلس و دولت‌مردان بیش‌ازپیش نسبت به مطالبات فرهنگیان توجه داشته باشند تا این قشر معظم بدون دغدغه به وظیفه اصلی خود مشغول باشند.
محامدی در پایان خاطرنشان کرد: در دوران کاری 29 ساله خود و در جایگاه‌های مختلف شیرین‌ترین و بهترین لحظات، حضور در کلاس درس بادانش آموزان بود و امیدوارم معلمین بزرگوار به جایگاه و منزلت معلمی افتخار نمایند.
اجرای سرود در وصف معلم، اهدای جایزه سید حسن حیان، یاد یاران سفرکرده (فرهنگیان فقید) و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی از سایر برنامه‌های این همایش بود.